Jobb och gnäll

Har jobbat så gott som hela dagen med undantag på 2,5 timme då jag fick gå hem för att vila upp mig. Naturligtvis va detta när himlen hade öppnat sig och allt regn som fanns öste ner :( Fick dock skjuts hem men den korta biten från bilen som jag ändå va tvungen att gå räckte för att ge mig dagens dusch :(

Och lite mer gnäll....jag har ont i ryggen :( Och inte nere i svanken som jag brukar få utan mer i mitten av ryggen...irriterande och jobbigt.

Blev precis serverad lite kaffe av älsklingen och jag tror nog att det är dags för mig att förflytta mig från datorn och lägga mig i soffan, min rygg säger att det vore bäst.

I morgon ledig dag och då ska jag kolla på skor, slutar antagligen som vanligt att jag inte hittar ngt :(


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra