Marknadsdag

Det blev vårmarknad både i Borås och kinna idag innan jobbet :)

I Borås va det mycket folk och som vanligt så var det ju ungefär samma saker överallt, men två köp blev det (älsklingen köpte)

En vit "skinnjacka" (fusk naturligtvis), denna är jag riktigt nöjd med!

 

En härligt randig tröja i grått och cerise blev det med, tycker det är snyggt till sommaren när (om) man blir brun :) Jämte tröjan skymtar man även de mjukisbyxor som jag köpte igår.



Det var en riktigt bra dag för marknad idag eftersom solen tittade fram, det gjorde det också extra jobbigt att sen behöva bege sig till jobbet. Men efter att ha varit ledig i två dagar va det ändå kul att träffa de gamla idag.

Och jag gjorde en tant extra glad då jag hade med mig ett par jättefina hårspännen till henne som jag köpte i ullared häromdagen.

Marknadgodis hade jag med mig också som de fick smaka på.

Sen höll tv:n på att gå sönder för en tant i kväll och jag hade faktiskt en extra tv som stod på jobbet som jag nu har lånat ut till henne...hehe. Så nu är hon nöjd och glad i kväll!

Även om jag ibland är trött på mitt jobb så älskar jag verkligen att få vara där och ta hand om de gamla!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra