Min onsdag



Onsdag redan, dagen då jag överlämnar min lilla älskling till sin far. Veckorna går fort....

Idag ska Liam ha Lilla Os på dagis, de tävlar mot sig själva... :)

Han laddar upp med en rejäl frukost (enligt han själv) flingor med mjölk...hehe

Liam är iaf pigg och glad idag vilket är motsatsen till storebror som va hemma från skolan i går och kommer vara hemma idag med. Får hoppas att han piggnar till idag.

Så på min lediga dag idag ska jag ta hand om sjuk son, luncha med hjärtat, ta ett besök till apoteket och inhandla lite måsten till Robin. Tänkte även besöka Lindex och prova en bikini som jag kikat på ett tag, tycker bara det är förbannat tråkigt att prova sånt. Och så ser man sig själv i spegeln i provrummet...hur snygg är min liksom?! Usch

Nu blir det iaf lite mer kaffe innan det är dags att lämna lilleman


Kommentarer
Postat av: Jane

Provrumsspeglar är nog det mest osmickrande som finns. Man kanske inte alltid känner sig tipp topp annars, men i just de speglarna tycker jag att man oftast ser mycket sämre ut. Kan det vara ljuset kanske? Hehe. :-)

2010-05-26 @ 09:24:47
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra