Mysfaktor till trädgården

Om jag hade haft en riktig altan så hade jag gärna velat ha trädgårdsmöbler i denna stilen....





Dom är så himla snygga!!

Men det hade inte räckt med bara dom, hade vart tvungen att ha andra möbler med som man kan sitta och äta vid för dessa har för låga bord.

Såg en jättesnygg grupp i dag på fyndhuset, ett runt bort och 4 stolar. Tyvärr så tror jag inte det passar på min baksida med ett runt bord, och så blir det för lite plats runt bordet. Men på framsidan hade det kunnat va riktigt snyggt...hmm...kanske blir för stort där... Nåja....skulle iaf behöva ngt snyggt till framsidan fast det får va billigare än 3000 som det kosta som vi såg idag.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra