Nyfiken....

Elinor är nyfiken...hehe

Lovar att berätta för dig men jag kan inte skriva om det här i bloggen än :)

Kanske kan komma över på en kaffe i morgon? :)


Lördag kväll nu alltså, god mat har avnjutits och barnen verkade trötta innan men nu har de energi igen och Liam o Wilma står här på golvet och studsar...jisses sån energi. Dom kommer nog somna gott i kväll iaf.

Passsade på att ta lite datatid nu eftersom Fredrik kör Robin nu men snart får jag va lite social igen, men jag lovar att återkomma senare igen. Tänkte försöka testa webkameran som jag har på min nya dator :) Verkar som man kan göra massa kul med bilderna i den :)


Kommentarer
Postat av: Grannen Elinor

hej hej! oki, ja nu e klockan endel, såg vad du skrev nu... skicka sms eller slå mig en pling om du fortfarande vill komma över på en kopp :)

2010-05-09 @ 16:20:54



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra