Oj oj....

Kan undra om mitt beslut nu kan innebära något negativt för en annan person....hmm.

Jag är kanske egoistisk i hur jag resonerar kring detta nu men tyvärr så kan det kanske få bli så att min lycka kan bli olycka för en annan person. Kan ju bara önska att personen i fråga kommer förstå och inte bli sur på mig personligen men tyvärr så finns nog risken.

Lite smått nervös angående detta måste jag erkänna.... gillar inte sura miner....

Men jag gillar att ligga steget före så på måndag har jag ett samtal att ringa för att kolla så det är så som jag tror :)


Kommentarer
Postat av: Majsan47

Tack för grattishälsningen. KRAM



Jag undrar vad du har i görningen ;-)

2010-05-08 @ 17:43:17
URL: http://www.metronbloggen.se/majsan47
Postat av: Grannen Elinor

ja man blir ju inte alls nyfiken, jag loooovar!! ;)

2010-05-08 @ 19:45:46



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra