Plötsligt så händer det....

Sitter ute och njuter av en cigarett och med en kopp kaffe = Avkoppling

Jag väntar alltså på att älsklingen ska dyka upp, och att det är jag som är klar innan han händer inte ofta kan jag lova. Efter att jag väl kom i gång med att starta upp dagen idag så har jag faktiskt fåptt gjort en del här hemma så nu är det handling som väntar, sen matlagning och så har jag endel oriflame att packa ordning. Paketinslagning står på schemat idag med :)

Tror det är dags att avsluta nu innan hjärtat kommer o ser m,ig sittandes här ute... då tror han jag har blivit mer bloggberoende sen jag fått mina nya söta dator ;)

Ha en underbar söndag allihopa!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra