Skola och fritids

Har nu vart på besök på skolan och fritids där Liam ska börja till hösten, man känner sig lite smått förvirrad. massa nya lokaler och ny personal, men det kommer nog bli bra.

Många olika sorters föräldrar var det med, en tanke som slog mig är att många av dessa kommer man nu träffa i många år framöver då barnen kommer följas åt i skolan genom åren. Det blir en spännande resa för Liam det här ;)

Just nu sitter jag ute i solen och gottar mig hemma hos fredrik, han har inte kommit hem än så det va ju bra att jag råkade ha min lilla laptop i väskan..hehe. Internet funkar alldeles utmärkt här ute :)

Upptäckte precis att vi måste flytta trädgårdsmöblerna här eftersom det inte finns ngmn sol där dom står nu.

Nu kom älsklingen....dags att kila ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra