Snart dags igen....

Har bara vart hemma på timmar som vi kallar det när vi har delad tur, passade på att vila och nu sitter jag här med mitt kaffe och är strax på språng till jobbet igen.

Kom på innan jag gick hem att det är söndag idag, det betyder att det är risgrynsgröt till kvällsmat vilket inte är så populärt på jobbet. Jag brukar alltod fixa till ngt annat istället men nu hade jag ju inte planerat ngt...hmm. Ska koppla en sond när jag kommer till jobbet med men sen tror jag att om jag hinner så blir det att steka lite pannkakor :)


Kommentarer
Postat av: Aurora

Risgrynsgröt som är så gott.

2010-05-16 @ 17:31:15
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra