Tisdag morgon



Så var det den tråkigaste dagen denna veckan - Tisdag!

Men ngt positivt idag iaf är att jag är ledig :)

Och idag är det dags....

..... 9:30 ska jag va iväg på ett möte som jag ser fram emot :)

Andra planer idag får bli att städa här hemma innan Liam ska hämtas, men idag ska jag inte hämta han innan efter 14:30 för han skulle iväg med dagis till Universeum idag :) Han va superglad över detta eftersom han älskar att åka dit. Hoppas han får en riktigt bra dag!

Slut på babbel...istället ska jag dricka kaffe :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra