Underbar dag

Inte bara att solen skiner idag, jag slutade redan lockan 14...underbart :)

Har vilat en stund och även hunnit sitta och njuta av solen, nu blev det en snabbvisit vid datan innan det är dags att byta om och klä sig så man ser normal ut.

Idag ska vi på besök på skolan, Liam ska ju börja förskolan till hösten...spännande :)

Massa pappaer ska fyllas i lämnas idag med så Liam kommer hit med sin pappa en stund innan vi ska iväg så vi hinner få ordning på allt. Problemet är bara att vi kan inte lämna ngt riktigt schema än eftersom jag inte har det klart för mig än, ska ju om 2 veckor byta jobb :) Och tyvärr har det krånglat lite gällande schema nu över sommaren men det löser sig nog snart.

Sen är det ju det här med att de ska ha in våra scheman och underskrivna....förstår inte vitsen. De kan ändå inte ha koll på hos vem Liam bor hos de olika dagarna och då veta vilket schema som ska gälla. Liams pappa har ju alltid 7:30 - 16 så det är ju inte så svårt, men jag har ju lite krångligare tider och lediga dagar hur som helst och så byter jag pass, byter dagar med när Liam ska va hos mig osv. Kommer ju jobba 82% så det innebär ju också att jag säkert kommer jobba extra upp till heltid.... får väl se vad de kommer säga på skolan om de vill ha in scheman av oss ändå ;)

Måste kila nu...uppdaterar mer senare


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra