Underbart gott...

God Morgon alla vänner!

Sitter med mitt kaffe nu och det va värst vad förbannat gott det smakade idag :)

Trött som attan är jag med, hade gärna sovit ett tag till med lilleman tyckte det va dags för mig att stiga upp så jag hade inte så mycket val.

I morgon fyller Robin 14 år så idag ska här fixas med lite förberedelser, måste bl.a handla lite. Robin har fått bestämma hur han vill att vi ska fira, vad vi ska äta och fika. Han har bestämt att han vill att vi ska köpa hamburgare på Frölish i morgon och sen blir det kladdkaka hemma...hehe. Lite annorlunda kanske men vill han ha det så får han det.

Det blir inget stort kalas, bara jag, Fredrik och Liam. Sen kanske det kommer ngn mer som vill gratta han med det återstår att se.
Tror Robin tycker det är lite tråkigt att det bara är vi som firar han men har man ingen större familj så blir det så tyvärr.

Tror nog han kommer bli nöjd ändå, han får inte många presenter i morgon men det är riktigt bra det han får :)

Nu ska jag fortsätta att njuta av mitt kaffe och så ska jag slå min vän Petra en signal :)


Kommentarer
Postat av: lilla my

Du får gratulera honom i förskott och ha en skön söndag. Ps du gissade helt rätt på min fråga.Kram

2010-05-09 @ 12:40:27
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra