Bra eller dåligt?

Hur ska man sammanfatta denna dagen....

Dagens positiva :) Min söta Emelie, min f.d arbetskollega har vart på besök med sina pojkar. Det va kul för det va längesen vi sågs, och så fich Fredrik träffat henne nu med.

Dagens andra positiva: Vi har vart och hämtat barnvagnen som älsklingen köpt :) Den va jättefin!!! Så jag är verkligen supernöjd, nu ska man bara lära sig hur allt funkar på den...hehe. Lite skillnad mot för några år  sedan då man hade vagn senast.

Dagens negativa: Skulle nu ikväll beställa spel till Liams x-box, det är ju omöjligt att få tag på spel till det gamla x-box men hade nu hittat en bra sida trodde jag som hade endel spel till riktigt bra pris. När jag väl hade valt spel så visar det sig att spelen är inte original och skickas från Asien och då talar de alltså inte svenska på spelen heller.... skit också! Så det va bara att läga ner så nu får jag fortsätta leta efter spel....

Mer negativt i kväll är nog mitt humör, är väldigt trött och känner mig bara allmänt off :( Vet inte varför men känner mig bara inte på humör, antagligen är det bara sömn jag behöver...

Är ju meningen att vi ska ut på fredag med eftersom det är ett band som spelar på hotellet som jag gärna vill lyssna på. Men som det är nu känner jag inte alls för det, vill hellre bädda ner mig i soffan framför en bra film... Men det kan ju hinna ändras innan fredag...

Nu ska jag iaf gosa med lilleman och så väntar jag på att Liams pappa ska komma bort med febertermometern. Han har känts lite varm så jag vill kolla för säkerhet skull om han har feber. Är säkert inget men bättre att ha kollat så man är säker.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra