Dagen hittils...

Mötet avklarat, bra info men avslutet på mötet va mindre roligt :( Hopas att allt löser sig inom en snar framtid vad det nu kommer innebära...

Men nu till något roligare, får snart besök av min kära Linda och hennes lilla Oscar :)

Sen blir det bara att slappa idag, är sjukt trött. Får bli tidigt sänggående ikväll och efetrsom jag sovit lite dåligt så ska jag se till att jag får den sömnen jag behöver i natt för att komma i kapp och bli lite piggare. Tack o lov för att det finns sömntabletter :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra