Dags för lite uppdatering kanske...

En uppdatering från dagen....

Blev tvungen att först ta en tur till Lindex för att införskaffa lite nya underkläder, märks att man växer lite överallt nu när man är gravid :(

Sen tog jag med mig hjärtat till blomsteraffären där det inhandlades julstjärnor, hyacinter, en hylla till badrummet och lite annat smått som behövdes. Sen var det dags att hämta lilleman för att sen bli bjudna på middag hos några goda vänner. Jättegod middag och en ljuvlig paj till kaffet :) Fredrik gjorde lite nytta där och hjälpte till att sätta upp en tv och koppla in ett hemmabio system, under tiden passade jag på att mysa med deras lilla dotter :)

Sen blev det stressigt hem för vi skulle få besök av Johan och Samantha. Det var kul att dom kom på besök, tyvärr va det lite rörigt här men så är det ju ibland.

Efter det åkte hjärtat till affären för att handla mat och under tiden satte jag och lilleman igång att städa och göra fint till advent. Hjärtat fick sen laga maten eftersom jag o Liam hade fullt upp...Liam älskar att hjälpa till och han gjorde ordning ett ljusfat och dekorerade det själv, lite annat fixade han med. Tänkte ta lite kort men har inte orkat idag så det kommer en annan dag.

Efter maten hade vi lite adventsfika, det fick bli idag eftersom jag inte är hemma i morgon...jobbar ju dygnet då. Det blev iaf lite glögg / julmust, lussekatter och pepparkakor :) Det luktade verkligen advent här hemma sen.

Liam somnade sent, därav denna sena uppdatering....

Robin är hos grannen nu så när han kommit hem blir det läggdags här hemma, har ju en lång dag framför mig i morgon....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra