Elak mamma och huvudvärk....

Kände mig lite smått elak mot Liam idag, svärmor hade köpt chokladkalendrar till barnbarnen och naturligtvis till Liam med...jättesnällt av henne. men jag sa faktiskt nej till detta, hon fick inte ge ngn till Liam och medans alla andra fick en stod Liam vid sidan om utan att få ta emot ngn :(

Men min lilla kille är duktig, jag förklarade för fan varför och sa att han kommer få en annan av mig och det accepterade han utan en sur min :) När han väl får sin kalender med paket så är jag säker på att han kommer bli ännu mera nöjd :)

Har även haft huvudvärk under dagen som inte vill ge med sig, och efter en eftermiddag/kväll med massa folk omkring mig så spränger huvet nu....


Kommentarer
Postat av: Aurora

Hoppas du tänkte på hans tänder. Kram

2010-11-20 @ 22:46:24
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra