En hektisk dag....

Förstår inte att jag ens sitter vid datorn just nu för jag är helt slut egentligen men ska efter detta inlägg krypa ner i sängen.

Efter att jag hämtat Liam idag så varvade jag att springa till tvättstugan samtidigt som jag bakade, och mitt i allt så fick jag besök av min vän Jessica som jag träffar alldeles för sällan. Sen lämnade jag Liam hos Nathalie som trots jobbiga foglossningar ställde upp som barnvakt.... tack!!!!

Sen i väg till kinna för att träffa X som jag är kontaktperson till...en fika och lite ärenden i lite affärer. Hem och hämta Liam, göra chokladkräm som ska va till Wilmas tårta i morgon och sen åkte jag, hjärtat och alla barn o käka pizza. Det var Wilmas önskemål, hon fick bestämma eftersom det var hennes födelsedag.

Hem till Fredrik och fikade och så fick Wilma lite presenter. Av oss fick hon en ny mobiltelefon, kläder, little petshop, bodylotion och duschcreme och ngn tatuerinsgrej.

Kollade sen Idol och åkte nog hem vid 22:30.

Väl hemma säger Liam att han har ont i sitt öra, där han har sitt örhänge...det visar sig att det är ngn varkula på baksidan så det va ju bara att ta tag i det...stackarn vad ont det gjorde på han när mamma pinade han. Men nu är det värsta varet borta så vi får se hur det ser ut i morgon. Han har fortafarande det örhänge i som man får när man tar hål i örat och det är så förbannat svårt att få bort, jag klarar inte av det :( Får fixa det i morgon för det går lättare att göra rent riktigt om vi tar bort det.

Liam sover iaf sen en timme tillbaks och Robin är hemkommen med efter att ha vart på fritidsgården en stund i kväll.

Detta var min dag alltså...och nu kommer jag avsluta den i min säng som jag längtat efter hela dagen....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra