God morgon

Måndag igen...dags att jobba!

Tänk så många det är som idag avskyr att det är måndag igen...jobbigt att kliva upp ur sängen tidigt för att bege sig ut i det trista vädret. För mig spelar det ingen roll vad det är för dag eftersom jag ändå jobbat i helgen.

Idag har jag faktiskt endel som jag måste få gjort på jobbet, sånt som är mindre kul som man gärna inte tar tag i :( Men nu jädrar ska jag få bort dom där måstena! Kanske t.o.m kan va så duktig så jag får gjort ordning en genomförandeplan...det är ngt som kommunen är extra noga med nu att alla brukare ska ha.

Känner att jag babblar nu så jag avslutar istället, önskar er alla en riktigt bra dag!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra