Graviditeten

Tänkte uppdatera er lite om min graviditet nu med :)

Är nu i V 20+5, magen växer och man ser verkligen vad som väntas...hehe. Lite lustigt är det när jag jämför med min vän Johanna som är 1 dag före mig, då kan man tro att jag har gått mycket längre än henne...

Det verkar vara en ganska lugn bebis för några sparkar märker jag inte av så mycket, lite små rörelse ibland kan jag känna av men jag längtar tills jag känner mer sparkar :)

Jag mår bra men det är mycket toabesök, tyvärr även nattetid :( Kan känna av en trötthet och ömhet i ryggen om jag varit väldigt aktiv en dag, får försöka tänka på att ta det lite lugnt emellanåt på dagarna. Har tidigare vart väldigt trött men det har blivit lite bättre.

Har börjat känna av lite halsbränna i bland, om det är en tillfällighet eller om det beror på graviditeten kan jag inte svara på. Men det är ngt jag haft problem med under mina tidigare graviditeter med, får köpa hem lite ramlösa för säkerhet skull :)

Ska försöka ta ngn magbild en dag med tänkte jag, kan va kul att se hur man växer :)

Vet inte riktigt vad jag gått upp men skulle tippa på 6-8 kg.

Hoppas på att jag får fortsätta må så här bra hela tiden :)


Kommentarer
Postat av: Ina

aaaaawwh, vad mysigt! :D

2010-11-15 @ 22:30:44
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra