Härliga kollegor, utbildning och projekt

Har haft en bra dag på jobbet men ganska lugn, har arbetat med 2 kollegor som jag vanligtvis inte brukar jobba med så det va riktigt kul :)

Har ju vart ledig ett tag nu så massa mail hade jag med på jobbet, hade bl.a fått bekräftelse på att jag blivit anmäld till utbildningstillfället som jag ville gå på. Det är apoteket som ska hålla i det och handlar om säker läkemedelshantering....kul :) Det är ju precis det projektet handlat om som jag vart med i. Och på tal om projektet så verkar det som att vår del i det är klart och nu återstår att se om de som är lite högre upp anser att vi kommit fram till ngt bra som de känner att man ska jobba vidare med i kommunen :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra