Hur står det till egentligen?!

Med mig alltså?

Va och handlade tidigare i kväll och köpte då cigaretter, för en stund sen tog mina cig slut o det va dags att plocka fram ett nytt paket...det fanns inga! Naturligtvis hade jag glömt att hämta ut cigaretterna från den där jävla apparaten som dom så smart kommit på ska finnas! :(

Det va bara för älsklingen att visa sin goda sida och ge sig i väg för att köpa cig till mig nu...tack hjärtat :)

En ramlösa bad jag han få med sig hem också eftersom jag fått halsbränna :(

Sen hade jag även missat att lilleman ska till tandläkaren tidigt i morgon bitti, hans pappa ska hämta han här och det va tur att han ringde i kväll och påminde om detta för när det gäller tandläkare så förtränger jag nog sånt :(


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra