Inte så bra...

Orkar egentligen inte skriva så lite roligare uppdatering om dagen kommer i morgon, även foton.

Hr haft en heltisk vecka med massa jobb, inte så mycket tid av verkligen koppla av och njuta av ledighet. Gårdagen och dagen har vart fartfylld med och det tar ut sin rätt nu....

Känner mig helt slut nu och morgondagen har jag inga planer för...kommer inte göra upp några planer heller. Det blir bara att ta det lugnt och vila upp sig.

Huvudet spränger och jag känner mig ledsen....fast det är inget särskilt jag är ledsen för, har inget att va ledsen för. Antagligen är det bra hormonerna och en trötthet som påminner mig om att ta det lite lugnt....

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och ta en värktablett igen, sen hoppas jag att huvet känns lite bättre så jag kan gå och läga mig.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra