Lite att fixa med....

Tror det är dags att starta upp dagen, lite förberedelser kvar innan Wilma kan göra sina cupcakes. Godispåsarna ska göras och tårtbilderna hade jag nästan missat...måste plocka fram dom så dom kommer med ner till Fredrik sen.

Måste bort till min vän Petra med och hämta ett tårtfat som jag ska låna, har för mig att hon nämnde ngt om en flaska saft med...hehe. Undra om vi kan ha sån tur att få en flaska av hennes mammas hennagjorda saft :) Måste säga att Petras mamma är verkligen en klippa, duktig på att baka, göra saft och sticka.... :)

Nä...dags att sätta fart....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra