Lite uppdatering

Go´kväll

Så är man hemma efter en dag på jobbet, middag hos hjärtat och kvällen avslutades sen hos hjärtat med lite fika tillsammans med vännerna Hans och Linda.

För tillfället händer inte så mycket kul här eftersom jag är inte på min tråkiga jobbvecka :( I morgon är det ett dygns jobb som gäller igen och sen även på onsdag....sen blir det lite ledighet :)

Lite annat som händer framöver är detta:

fre 19/11 utvecklingsamtal för Liam på skolan

fre 19/11 Fredriks dotter Wilma fyller år så vi ska fira henne då

lörd 20/11 Kalas för Wilma och hennes kusin Celine

ons 24/11 oriflamemöte

Tors 25/11 3D ultraljud i Göteborg

Sönd 28/11 1:a advent

ons 1/12 oriflamemöte

tors 2/12 Kolla genrepet för Idol i Göteborg

Fred 3/12 Julbord med jobbet

Sönd 5/12 Dop för Benjamin (har jag för mig)

Mån 13/12 Mödravården

Och emellan allt detta så är det ju endel jobb med naturligtvis :) Men kul att veta att det händer lite annat än bara jobb med....


Kommentarer
Postat av: Jane

Jajjamen, 5 december är Benjis dop :)

2010-11-14 @ 21:51:54
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra