Måndag morgon

God morgon

Fler som är trötta idag?

Sitter nerbäddad under filten i soffan, njuter av en kopp kaffe, har lilleman jämte mig och tycker livet är orättvist nu när man snart måste ge sig ut :( Jag är verkligen ingen morgonmänniska!

Ser att det snöar ute, inte mycket men det är ändå små flingor som yr runt.

Mötesdag för min del idag och skola för Liam och Robin, och på tal om skola så kom jag på nu att jag måste ringa Liams skola och säga att han inte kommer till frukosten idag....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra