Min härliga torsdag

Har tillbringat dagen med älsklingen i stora staden Göteborg.

Började med ett besök på Emma ultraljudsklinik där vi gjorde 3D/4D ultraljud, och könet fick vi reda på också :) Lovar att berätta för er men först vill vi att barnen ska få reda på det så kanske att jag skriver ngt här i morgon ;)

Fick massa bilder med oss hem, både utskrivna och på skiva. Det var även några filmsnuttar....

Efter ultraljudet begav vi oss till backaplan och fikade o kikade i affärer, Fredrik fick köpt 2 julklappar till Wilma. Sen blev det Ikea, där åt vi julbord och shoppade. Så nu har vi fått köpt spjälsäng och madrass. Nu ska jag bara hitta ngt spjälskydd som jag vill ha med :)

Känner mig ganska mör i kroppen nu efter denna dagen och egentligen borde jag ligga i sängen nu så jag antar att det är dags att stänga ner här och förflytta mig...

Sov så gott!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra