Nu är det dags....

.... att bädda ner sig i soffan....

Vill lägga upp lite foton på bloggen, vill slå in lite julklappar, vill spana in lite bloggtävlingar...

Men NEJ! Jag måste bara släppa allt och njuta en lite egentid nerbäddad i soffan...tystnaden och lugnet här hemma och lite tända ljus runtomkring mig. Det har vart lite hektiskt ett tag känner jag och har en hel del framöver med så jag behöver verkligen bara vila upp mig. Har ett problem att lösa till i morgon med....barnvakt på e.m :( Johanna skulle passat Liam egentligen men hon fick jobba i morgon så det sket sig...men jag är glad för hennes skull :)

Nä...soffan va det ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra