Nu är det helg :)

För min del börjar helgen nu :)

Ända tills på söndag är jag ledig....härligt!!

Dagens tråkiga nyhet är att min dammsugare pajade idag :( Robin skulle äntligen va duktig och städa i sitt rum, och vad händer när han ska börja dammsuga?

Han startar dammsugare och det smäller till ordentligt och börjar lukta jätteilla, eftersom jag inte va hemma så ringde han mig och jag bad han bära ut den för säkerhet skull. När han gör detta droppar det ngn svart vätska från dammsugaren. Så ända från hans rumm ner till altandörren var det svarta fläckar.... inte kul. Men tur iaf att det inte började brina. Måste nu alltså införskaffa mig en ny jävla dammsugare...som om det inte fanns roligare saker att köpa.

Nu är älsklingen hemma och hämtar sin iaf så jag kan dammsuga här...för det behövs verkligen!

Kanske skulle skaffa sig en sån här söt ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Med andra ord har du dammsugit upp vatten eller nått. Så blev det med min efter jag dammsugit mattan på altanen. men det torkade och nu funkar den. Fast kanske inte om den står ute i minusgrader ;)

2010-11-24 @ 19:29:09
URL: http://metrobloggen.se/hospetra



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra