Oj då...

Go´kväll tänkte jag skriva nu men såg precis på klockan och insåg att den var mycket mer än vad jag trodde...det är ju nästan natt...

Men man kan ju inte säga go´natt....då tror ni att jag ska lägga mig o sova och det ska jag ju inte. Så vad säger man egentligen vid denna tiden?

Va ju inte riktigt detta jag tänkte skriva om när jag kikade in här men nu kom jag av mig, reklampaus just nu men jag tror jag skyndar mig att fixa ngt gott att äta på istället och bäddar ner mig i sffan sen igen så kanske jag kikar in här sen igen om jag kommer på vad det va jag skulle skriva om från början...


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra