Onsdag morgon

God morgon

Ledig idag men fick ju ändå stiga upp tidigt, måste ju gå med Liam till skolan. Men sen blir det sängen igen för min del :)

Har fortfarande inte fått tag på ngn overall till Liam men Fredrik fick igår tag på ett 2-delat set till ett riktigt kanonpris så det fick bli det, lilleman måste ju verkligen ha ordentliga kläder nu när det är kallt och snö.

Men jag har lyckats slarva bort alla vantar, halsdukar och mössor :( Fattar inte vart jag lagt det....vet att jag hade lagt allt i en påse men den påsen är helt bort! Så nu måste jag ha tag på nya handskar och halsdukar till Liam.

Skulle vilja åka till Gekås igen....typiskt att jag inte har ngn bil :(

Dags att klä Liam nu så vi kommer i väg till skolan....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också åka till Gekås!

2010-11-10 @ 09:16:58
URL: http://yohannnag.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra