Problem med bloglovin

Bloglovin funkar inte som det ska...den lever sitt egna liv idag.

10 nya inläg, kollar igenom dom. Nästa gång kag kollar får jag upp samma igen...om och om igen. Rätt som det är står det kanske 5 nya inlägg, kommer till det första sen krånglar det, försöker uppdatera sidan och helt plötsligt är jag tillbaks på de 10 inläggen som jag redan läst 3 gånger!

Tröttsamt!

Vad händer med alla nya inlägg då som jag inte får upp? Missar jag dom helt eller kommer dom komma senare när och om det funkar riktigt igen....

Någon mer som har problem med Bloglovin ikväll?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra