Räddare i nöden....

Det är min pappa det :)

Hade bokat upp mig på en grej i morgon med personen som jag är kontaktperson till, men så krisade det till sig eftersom vi kom på att Fredrik inte är hemma i morgon kväll och då har jag ingen bil :(

Frågade pappa och självklart ställde han upp med att låna ut sin bil....tack!

Det jag ska göra i morgon kanske inte är så märkvärdigt och man kan kanske tycka att vi kunde hoppat över det och gjort ngt annat en annan dag istället. Men är man kontaktperson så är man som en vän kan man säga, ofta kan det va så att personen i fråga är ganska ensam så tillfällena man träffar sin kontaktperson betyder väldigt mycket och man ser fram emot det. Man får chansen att göra saker tillsammans med en vän som andra ser som självklara. Därför vill jag inte behöva avboka ngn som personen i fråga kanske sett fram emot.
Och tack vare pappa kan vi nu hitta på det som vi planerat i morgon :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra