Söndag

God morgon allihopa :)

Börjar dagen med att säga Grattis till alla pappor idag!



Ska ni fira Fars dag idag?

Jag ska jobba så det blir inget firande av min far idag, Liam är hos sin pappa och har fått en liten present som han kan ge han där, Robins pappa bor ju inte här i närheten så där blir inget firande heller. Fredriks barn kommer till han idag så han blir nog uppvaktad skulle jag tro och så blir det nog att vi fikar lite när jag slutat jobbet idag.

Skönt att inte ha dygn idag, slutar ju redan 17:30. Men i morgon är det dygn som gäller igen...

Men nu är det mitt traditionella morgonkaffe som gäller :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra