Thai mat?

Är det någon som vill prova Santa Marias Paneng Red Curry Spice Mix ?

I går hämtade jag ut mitt fjärde paket från Buzzador, denna gången hade jag blivit utvald att prova lite produkter från Santa Maria.

Paketet innehöll detta:

- 10 x Paneng Red Curry Spice Mix
- 2 x Premium Egg Noodles
- 1 x Extra Creamy Coconut Milk
- Santa Maria receptfolder



Eftersom jag fått 10 påsar av Paneng Red Curry Spice Mix för att kunna dela med mig av så tänkte jag att det kanske är någon av mina bloggläsare som skulle vilja testa denna?

Om ni är intresserade av det så lämna en kommentar så kontaktar jag er, det enda jag vill ha i gengäld av er är att ni efter ni testat den berättar för mig vad ni tyckte om den så att jag kan ta med det när jag skickar in min rapport sen.




Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.


För att registrera dig så klicka här 


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra