Turdag?

Känns som en bra dag idag, så ikväll hoppas jag på turen och vi tänkte spela bingolotto...så håll tummarna för oss :)

Ska alldeles strax åka o hämta lilleman som fortfarande är hos sina kompisar Maja och Ronja, sen ska vi nog få besök av Jessica, Cevin och Filippa...kul! Det är alldeles för sällan som vi ses nu för tiden....

Har ju fotat våran barnvagn idag med så jag ska försöka få upp lite bilder i kväll på den, till veckan så ska vi köra ut den till svärmor där den får stå i tryggt förvar tills vi har användning för den :) Har ju även lämnat korgen där, dels för dörvaring men även för att svärmor ska kunna hjälpa oss att sy det som behövs till den....

Dags att packa ihop oss snart och bege oss i väg men jag uppdaterar senare i kväll igen!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra