Uppdatering

Inte mycket jag fått gjort från min lilla lista idag, tar tag i det i morgon ;)

Liam är nu på halloweenparty men ska alldeles strax hämtas igen, Fredrks pojk Lasse är lämnad på hallowwenparty och ska hämtas senare, Robin har vi kört till innebandnatta och ska hämtas senare. Här hemma är det nu jag, Fredrik och Wilma.

Har inte hunnit med så mycket under den stund Liam vart iväg, men en paj står i ugnen så om en stund blir det mat...gott :)

Ser att klockan tickar på...dags att hämta Liam :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra