Vad händer egentligen?

Känns som jag inte hänger med klockan längre, har den börjat gå fortare?

Var ju hos syrran på salongen idag och fick äntligen blekt min utväxt och klippt bort allt det slitna....underbart! Sen hann jag bara va hemma en kort stund innan mamma kom över och sen kom hjörtat o hämtade mig. I väg till affären för att handla och sen till hjärtat för att äta kvällsmat samtidigt som han tvättade en maskin tvätt åt mig...tack :)

Helt plötsligt var klockan över åtta och det va dags att åka hem, hade tänkt mig en lugn kväll i soffan och bara njuta av lugnet och allt det mysiga nu med lite tända ljus.

Hängde upp tvätten, satte på lite kaffe och passade på att ringa ett samtal.....blev ett långt samtal...blir ju så när man inte pratar så ofta med endel personer :)

Kollat lite bloggar och nu är klockan redan snart 23..... vart tog min mysiga soffastund vägen?

Tänkte ju fotat lite med och lagt upp lite bilder men jag får skjuta på det ytterligare en dag, tror att jag istället förflyttar mig till sängen och bäddar ner mig där. Behöver verkligen vila upp mig efter några hektiska dagar som vart...


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra