Dags att sätta punkt för denna dag....

Det kanske är dags nu att försöka bädda ner sig så man får några timmars sömn, har ju lilleman här så i morgon blir det att gå upp tidigt. De har fotografering i skolan i morgon med så lte finare kläder får väl tas på, men känner jag Liam rätt så vill han ha jeans, skjorta och väst ;)

I kväll har jag haft en riktigt lugn kväll, legat nerbäddad i soffan och kollat film. Ett extra plus var att jag hade min tonåring som sällskap :) Ibland duger ändå mammas sällskap..hehe

Attans...ser att det börjat en ny film som jag sett innan som jag vet är bra...hmm...får väl se om jag lyckas slita mig från tv:n...




Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra