Första nyheten :)

Första nyheten som jag vill berätta för er gäller mitt jobb :)

Har ju tjänstledigt året ut från min tjänst som undersköterska i äldreomsorgen, istället har jag arbetat inom psykiatrin/LSS som habiliteringspersonal och jag har redan nu bestämt mig för hur jag ska göra framöver....

Jag kommer fortsätta arbeta som habiliteringspersonal, även om jag saknar sjukvårdsuppgifter och att jobba med gamla människor.

Att jag tagit detta beslut hänger ihop med nästa nyhet som jag ska berätta för er men det får ni vänta med en stund till innan jag berättar :)

Och om jag inte sagt det innan så ska jag på utbildning 18-19 oktober....neuropsykiatri :)


Kommentarer
Postat av: Aurora

Lycka till!

2010-10-06 @ 16:24:31
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra