Fredag kväll....

Om jag minns rätt så ska det finnas två tonåringar på andra våning som lanar men jag börjar bli orolig för om jag misstagit mig, det är lite väl tyst för det....

Tror jag får kolla till dom sen...hehe

Kvällen har iaf bestått av god mat och sen Idol, väntar nu på att få se vem som åker ut och sen får det nog bli sängen. Ser fram emot en härlig sovmorgon i morgon. Hjärtat har ju självmant valt bort sin sovmorgon och bytt bort den mot en fisketur i kylan...usch...han får skylla sig själv ;)

Nu måste jag sluta babbla...

Ha en härlig fortsatt fredagkväll!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra