Fredag och ledighet

T.G.I.F

I morses gick jag av ett dygnspass och min ledighet började :) Har bara tagit det lugnt idag och vilat så jag är pigg i kväll :)

Ska alldeles strax bege mig ut en sväng, ska träffa X som jag blivit kontaktperson åt. Idag blir det lite shoping och antagligen en fika, sen får vi väl försöka komma på vad vi ska hitta på nästa vecka.

Efter det blir det väl handling inför kvällen, Robin ska ha en kompis här i natt på lan så en extra matgäst har vi ikväll men det är bara kul. Det blir en lugn kväll idag med god mat och Idol på tv. Fredrik ska nog upp tidigt i morgon eftersom han planerat in att ge sig ut o fiska med Klas, jag tänker då inte gå upp tidigt iaf..hehe.

Dags att plocka ihop här så jag kan ge mig ut i det fina vädret :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra