Julkänsla :)

Brukar tända ett ljus på vardagsrumsbordet på morgonen när jag sitter i siffan och myser med mitt kaffe, naturligtvis gjorde jag likadant idag. När vi skulle gå så blåste Liam ut ljuset och nu när jag kom hem igen så luktade det ljus, ni vet så där somd et kan göra precis när man släckt ett ljus. Det fick mig att känna en julkänsla :)

För just till jul så har man kanske mycket ljus tända och det brukar lukta precis så som det gjorde nu :)

Lite mysigt faktiskt även om jag annars inte är så förtjust i julen ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra