Låsbyte och vänfika :)

Jisses vad dagen försvinner....

Innan jag hämtade hem lilleman hann jag med en kopp kaffe med vännen Nine - alltid lika trevligt :)

När jag sen kom hem efter att ha hämtat Liam i skolan så hände ngt med dörren, låset paja! Eller inte låset egentligen för det gick att låsa men den där andra grejen som gör att dörren håller sig stängd fastnade så för att kunna få stängt dörren helt så var jag tvungen att låsa inifrån...tröttsamt!

Ringde vaktmästaren som också tyckte det var lite tröttsamt, tydligen var jag tredje personen på kort tid som haft detta problem. Bra köp av bostadsbolagen med andra ord ;) Undra om dom hade rea?

Nåja, nu har dom iaf vart här och bytt ut skiten, men han sa att jag ska inte bli chockad om han behöver komma hit för att byta igen.... hemm. Får mig att fundera på om det kanske vore bättre att dom bytte ut till ngn annan sort?!

Har iaf haft besök idag med...herrbesök ;)

Hehe...ni behöver inte bli oroliga, det var bara min goda vän Toffe som kikade förbi på en kopp kaffe. Tyvärr ses vi inte så ofta längre men jag hoppas han kommer snart igen o hälsar på, och då när Fredrik är hemma med :)

Har faktisk gjort lite annat med idag...sorterat tvätten som ska tvättas i kväll, förberett lite inför maten i kväll, diskat, fixat lunch och betalt in för tårtbilden som jag köpt till Wilmas tårta :) Nu är det bara en tårtbild till som ska köpas.... och den är till lilla Celine :)

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra