Lite duktig är jag allt :)

Kylskåpet fick jag städat, så nu har jag några påsar skräp jag behöver gå bort med också. Bokat tvättstugan till i morgon kväll, fast egentligen satt min bokning på den dagen redan...sen förra månaden..hehe...snacka om tur :)

Har fått röjt undan här lite med, vart hos mamma med oriflame-produkter som hon beställt. Passade då på att kolla mammas förråd eftersom hon sagt nånga ggr att jag har en låda med grejer där...hade inte en aning om detta. Men det va kul.... hittade tyg som hör till barnkorgen...i vitt :) Precis osm jag ville ha, minns inte att jag hade detta. Ska be svärmor kolla igenom det och se om det går att använda eller om vi ändå ska sy nytt.

Den korgen som jag ska ha till bebisen sen är ett alternativ till spjälsängen, kommer använda den på dagarna och den kommer stå i vardagsrummet. Det är hjul på den med så man lätt kan flytta med sig den..perfekt.

Mamma hade en sån till Jimmy när han föddes men den hade hon bara fått låna, när hon sen fick Daniel så köpte hon denna som jag har nu. Efter Daniel så har Robin haft den, sen lånade Nine den till sina 2 pojkar och så har Liam haft den med. Kul....och nu ska ännu en få använda den :)

Lite lustigt nu när jag tänker efter...det är bara pojkar som haft den :)

Har ingen bild på just min men hittade en på nätet som är likadan



Vill ha vitt tyg som det är på denna.

Har ni haft någon korg eller kanske vagga till era barn?


Kommentarer
Postat av: Jane

Åh, så otroligt fin den var :D



Nja, vi har ju den lilla spjälsängen med hjul här nere (du har ju sett den). Både jag och Benjamin älskar den, den stora fina Hensvik-spjälsängen från IKEA som är i sorvummet är inte alls lika uppskattad, haha. Ändå har jag lagt i täcken och lite sådant för att göra den mer trång och ombonad, men den duger inte ändå :P

2010-10-21 @ 17:22:16
URL: http://www.janejohansson.se/
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Jag har vagga som står i vardagsrummet. Men det har inte blivit att man använt den så mycket som jag troode. Hon sover ju i spjälsängen om nätterna så blir max nån gång i veckan då jag lägger henne där för vila. Men tror ändå de tycker det är mysigt när de är små att sova i mindre säng faktiskt:)

2010-10-22 @ 14:39:00
URL: http://anouk.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra