Lite om dagen....

Efter en dag på Leos lekland är det skönt att va hemma igen, borta bra men hemma bäst :)

Fick köpt skor till Liam med, kanske inte några rejäla som jag tänkt men jag är ändå glad för att vi fick köpt ett par för han brukar va ganska besvärlig när det gäller sånt annars. (bild kommer senare) En mössa köpte han med, tänkte han skulle ha en lite tuffare men han valde en väldigt enkel.

Nu är det snart dags för mat och eftersom det vart så skönt väder idag så passar vi på att nyttja grillen kanske en sista gång :)

Så till mat blir det pommes med grillat och till efterrätt blir det apelsinfromage och senare blir det lite grönsaker med dip, gott och nyttigt :) Har även köpt några kex som jag tror man kan dippa och så ska jag göra egna snacks i form av hårt tunnbröd som jag river parmesanost på och lägger i ugnen en stund, sen bryter man det i små bitar...får väl se vad de andra tycker om det ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra