Lördag förmiddag

God morgon säger jag eftersom jag inte vart uppe så länge, Liam vaknade vid 8 men låg sen kvar jämte mig i sängen och kollade på tv. Vi gick inte upp förrän vid 10 :)

Så nu sitter jag här med mitt kaffe och Liam sitter vid sin dator och kollar på det nya programmet av Barda som inte visas på tv innan på fredag...han kan inte låta bli ;)

I går kväll hade jag väldigt ont i ryggen, antagligen berodde det på att min vardag ser ju ganska lugn ut i vanliga fall men i går eftermiddag gick jag och Liam till affären och handlade, sen bärde jag två matkassar hem, sprang omkring och fixade i köket och sen hade jag ju tvättstugan. 6 maskiner tvätt blev det så det blev ju mycket att böja sig upp o ner... Så mycket aktivitet för ryggen på kort tid var antagligen orsaken. Men nu efter en natts vila så är det bra igen :)

Tur man inte jobbar inom äldreomsorgen längre :)

Antar att det snart är dags att starta upp dagen, en dusch och sen plocka in all tvätt från gårdagen :(

Mer planer än så finns inte än för dagen....

Vad ska ni hitta på?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra