Min dag....

Vaknade i morses av att regnet öste ner, Liam var inte glad över detta då vi var tvugna till att gå till skolan. Men vi hade tur för när vi väl skulle gå så regnade det inte lika mycket längre, hade trevligt sällskap av Elinor, David och lilla Emma med :)

Sen hann jag bara va hemma en stund innan jag skulle i väg på ett möte, skulle träffa en "kvinna" som jag ev. skulle bli kontaktperson till. Mötet gick bra så det kommer nog funka fint, ska träffas redan nästa vecka igen :)

Har nu hämtat hem lilleman som naturligtvis smet i väg med en gång till en kompis...hehe, inte mycket jag ser skymten av han.

Själv så ska jag slappa lite innan jag tar tag i hemmet :(

Dagens att göra lista ser ut så här:

Plocka in tvätt
Diska
Laga mat
Dammsuga
Plocka ordning allt som ligger framme som inte borde ligga framme
Fika med Nine



Skönt att ha lite ordning till helgen :)

När jag fått gjort allt jag måste göra så återkommer jag med ett inlägg om min lite överraskande graviditet ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra