Mina åsikter kring kvällens Idol

Lite vad jag anser hittils om de som uppträtt....

Jay...Han är en idol! Han kommer gå långt :)

Andreas...Oxå bra men det är inget märkvärdigt med han

Linda...kul att höra ngt med lite "riv" i men tyvärr måste jag hålla med juryn..inte det bästa hon gjort. Hon sjönk på min lista idag...

Daniel....söt röst, kommer bli flickornas favorit. Men ingen favorit för min del.

Elin....hon är duktig, men idag är hon inte en av mina favoriter

Olle...duktig men jag tycker inte han va så bra som juryn tyckte

Sassa...hon är ju en av mina favoriter och det var kul att höra henne göra ngt annat än rock, men jag tycker nog hon ska hålla sig till rocken :)

Linnea.... hon är verkligen speciell, har inte hört till mina favoriter men jag gillar att hon har sin egna stil och jag vill gärna se mer av henne

Geir....vad ska man säga...Han är en IDOL!! han fortsätter att va lika bra som han vart från början!

Alice...söt tjej som är duktig men jag gillar fortfarande inte hennes röst

Minnah...en tjej som växte i mina ögon idag. Hon var riktigt duktig men hon utmärker sig inte så mycket.

Sammanfattning: Jay och Geir var absolut bäst idag!

Vem åker ut?

Riktigt svårt faktiskt, men om jag måste ta bort en så skulle det nog bli Andreas :(


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra