Mina favoriter i årets idol

Hittills är alla mina favoriter kvar i Idol och jag hoppas få se dom fler gånger :)

Geir - Han är bara såååå bra och han ska ända till final!

Linda - Hon borde gå långt med :)

Sassa - Hon ör grym på rock men det ska bli intressant att höra henne sjunga ngt annat med, gör hon det lika bra så ska hon ända till final med!

Olle - Skön röst, vill verkligen höra mer av han

Jay - Också en riktigt skön röst, vill höra mer av han med

Älsklingen håller väl på samma som mig men han gillar även Alice som säkert många andra, men även om hon är duktig så är det ngt med hennes röst som jag inte gillar. Tror det skulle bli enformigt att höra flera låtar i rad med henne. Men det är ju min åsikt ;)

Vilka har ni som favoriter?



Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra