Mitt i veckan

God morgon

Så var det onsdag redan, en kall sådan får man väl säga. Såg att det va lite frost ute idag så kanske endel har fått skrapa bilrutor idag :( Men förhoppningsvis blir denna dag lika fin senare idag som gårdagen va.

I går va jag ju på projektmöte och det va lika trevligt som vanligt, i går gästades vi av kommunens MAS (medicinsk ansvarig) som var positiv till det vi disskuterade :) Hade egentligen lite frågor till vår MAS men det hann jag inte ta så det får bli att skicka ett mail till han istället.

Gårdagen i helhet var en mycket bra dag, hoppas på en lika bra dag idag!

Idag jobbar jag dagtid bara så det är en kort dag och jag ska nog hålla mig sysselsatt så dagen går fort. Har bl.a lite att skriva från mötet igår där jag hade ansvaret att föra anteckningar. (hoppas jag fått med allt)

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra